"GILIRAN ANDA ADALAH..

"PUKUL BERAPA SEKARANG"

"JOM CARI"

"BERKAITAN"

"TAQWIM HIJRI"

"ADD AKU DI FB"

"LAGI-LAGI KUCING"

Loading...
There was an error in this gadget

.: CuTI YanG PaNJanG :.


nak kerja, nak kerja, nak kerja
hanya itu je la yang sering aku luahkan
dah tak tau nak buat apa kat rumah
selepas tamatnya final exam
dengan berbekalkan cuti yang agak panjang
selama 9 bulan lebih

mujur ada blog ni
menjadi peneman ku 
di saat fikiranku menerawang
sama ada sedar atau tak(tidur)

aku kena pandai bahagikan masa
macam2 perkara boleh di buat
janji perkara yang mendatangkan manfaat

tapi aku kena ingat
disamping ku ada tanggungjawab
kitab quran yang perlu di telaah
di baca dan di ulang

ya allah, rahmatilah aku dengan kitab al quran mu...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"JOM LIHAT INI"

get this widget here

"HAMBA YANG BERDOSA"

"HAMBA YANG BERDOSA"
Nama diberi AMIRUL AFIF. Lahir pada tahun 1995. Ingin menjadi seorang Hafiz berjaya yang diredhai Allah. Semoga dengan blog ini menjadi antara salah satu medium dakwah.. :D

"MY HOPE FOR THIS YEAR"

STAM MUMTAZ SUFFI with Barakatillah

"TINGGALKAN JEJAK ANDA"

"SAHABAT DUNIA AKHIRAT"

"I love My Family"

"I love My Family"
keluarga Bahagia <3

"Sahabat Selamanya"

"Sahabat Selamanya"
Ukhuwah hingga ke syurga, <3